Cute Girls
Welcome to my blog

Copyright N U K E all rights reserved
hello :)
Selasa, 14 Februari 2012 | 4:55 PG | 0 comments
hai , hari ni dapat kawan baru lagi nama dia apit dengan apai , nama dekat 2 jerr.hari ni aku dapat satu surat bawah eja , dia kata nk couple , but aku tk tk tau dia sapa , lupakan je laa , tadi salma tiba 2 kejar aku dia ckp mcm ni "sampai hati kau arry tk ingat aku dh" sory salma , tk berniat nk buat salma sedih :) salma kn baik ... cewahh bangga salma . haha , jgn marah salma . ok , kedit tinggal 1 sen je mcm  mna nk mesej gn kwn :'( . haha releeks aa fb kn ada .. hari ni ada cerita vanilla coklay , mesti sarah tengah tengok , tk sabar nk tengok cerita vanilla coklat . sweet sangat diaorg , dh la best cerita tuu . hurm kawan aku yang sorang nii nama dia apit tadi dia ckp dia dh nk out . sedih , and dia ckp sebulan sekali je dia on , agak sedih laa tapi ....
                   boring laa duduk rumah sorang 2 jee :) . tapi best ada adik tercinta .. bapak bising mulut dia tk berhenti bercakap , menyampah aku , cehh , tk de laa . banyak betul koma aku . ok laa aku rasa tu je kot aku nk cite sepanjang hari ni.kalau ada masa dan panjang umur aku akan post lagi kt blog aku yang tercinta ni .. bye bye , see you again little boy/girl :) haha . btw , maaf kalau ada terkasar bahasa gn korang..thanks , bye , selamat malam :) see you later thank you for visiting my blog and read my post , jgn lupa follow ;)


Older Post | Newer Post
Sweet Girls

Hey , I'am pretty girl from malaysia.My name is Arrysha.Thanks for visiting my blog.Don't forget to follow ;)



TagBoard

http://www.cbox.ws/admin.php?home

Credit
skins by: Nuke
Ullzang photos by: Ulzzang girls