Cute Girls
Welcome to my blog

Copyright N U K E all rights reserved
pengalam yang indah
Sabtu, 3 Mac 2012 | 11:34 PTG | 0 comments
hai , tiga hari berturut 2 aku gi kem . memang best sangat kem tu . fc dia baik 2 . nama fc dia kak dila (mak tiri),kak fara,kak syira , abg jebat (garang orgnyaa),abg akif (abg gagah),dan abg shown .abg shown yang paling baik sekali . best gile gi kem tuu . malam pertama kiteorg pecahkan kumpulan.setiap satu sekolah , kumpulan yang lain . gak laa , dah la tk knl sapa 2 . tiba 2 berkenlana gn nadia , ain , ifah , isya.mula 2 segan 2 la nk kawan , tapi kiteorg kene kerjasama .. jadi berkerjasama laa kiteorg , dan jadi kawan ..tiba 2 hujan waktu malam tuu , kemah basah la kn , jadi kiteorg tidur kt kelas . sampai pukul 3 lebih tk tido . dapat lagi kawan  baru nama dia aqilahh , dengan sapa tah .. kiteorg borak jee , org lain semua dh tido . keje aku makan jo laa..
             pastu hari sabtu lak , kiteorg kene buat senaman seni satu malaysia , semua tarian ada , penat gilaa lahh , tapi sabarjee . ada tarian zapin , sarawak , kadazan , cina , india dan lain2 (skema ayt) haha ,. lepastuu kawat kaki , habis terjatuh 2 , kasut rosak .. sabo je laa , tiba 2tengah  termenung sebab sakit kaki , ada org lambai , lambai la balik .. (budak lelaki , perasan btol aku ni)hahah , kt sana jugak kiteorg jumpa banyak org yang mirip muka dia .. haha , tk de keje btol . lepas tuu malam ni ada malam kebudayaan kene buat sketsa gn nyanyian,nyanyian kiteorg buat lagu keranamu malayisa , sktsa lak pasal ramai org suka gossip .. :) .
            esok pagi adda ujian masakan rimba , kene buat roti lilt gn sandwish . best gilee . hari ni dh nk balik , sedih gilaaa :'( . fc suruh la sorang dtg depan untuk ceritakan pengalam  kiteorg . tiba 2 abg jebat pangil aku untuk ceritakan pengalaman aku , agak cuak..waktu aku kt depan , abg jebat suruh semua org buat tepukkan kakak comel . diaorg kata aku comel (bangga)... lepas tu waktu hari sabtu , abg akif , kak fara , kak dila kene balik , sedih gilaaa :'( . lepas tu abg shon lak balik , sumpah ckp sedih gilaa mcm nk nangis . lepas tu kiteorg dh kene berpusah , tk kn jumpa lagi . salam sambil nyanyi lagu goodbye .. sedih :'( aqilah nangis , dia . pastu nk naik kereta sekali aku terserempak gn abg jebat , aku lambai la dia sambil ckp bye , tk tau napa tiba 2 air mata aku menitik jatuh . pastu abg tu kata jgn laa nanis kalau ada masa boleh jumpa .. memang kt kereta aku nangis je keje .. ok laa , tu je aku nk cerita , itulah kem yang paling best pernah aku pegii . bye salam :)

Older Post
Sweet Girls

Hey , I'am pretty girl from malaysia.My name is Arrysha.Thanks for visiting my blog.Don't forget to follow ;)



TagBoard

http://www.cbox.ws/admin.php?home

Credit
skins by: Nuke
Ullzang photos by: Ulzzang girls